Skupina B

vigorous_gagarin

Skupina B

Príspevok od používateľa vigorous_gagarin »

Zdravim som držiteľom zbrojneho preukazu skupiny D. Chcel by som si dať žiadosť o rozširenie preukazu ešte na skupinu B. Znamena to že budem musiet spraviť skušky ešte raz či mi plati skuška čo som robil na D? Budem musiet doložiť k žiadosti aj nejake potvrdenie o vlastnictve majetku? Ešte citim že budem problem že som študent :)
Používateľov profilový obrázok
luke
častý prispievateľ
Príspevky: 2181
Dátum registrácie: 15 years 11 months

Príspevok od používateľa luke »

ak si presiel procesom ako riadny ziadatel o vydanie zp, nebudu ziadne dalsie problemy, ani nalezitosti, okrem kolkov na ziadost.
riadny v zmysle, ze ti D nebolo udelene napr. absolvovanim lesnickej odbornej skoly. keby to bolo tak, tak pri rozsirovani o A,B,E,F tusim musis absolvovat minimalne tie casti skusky, ktore si predtym neabsolvoval, co bude asi tak drviva vacsina skusky.
inspiring_bouman

Príspevok od používateľa inspiring_bouman »

Myslím, že akokoľvek nadobudol ZP sk. D, postup pri rozširovaní je rovnaký. Žiadosť+kolky.
vigorous_gagarin

Príspevok od používateľa vigorous_gagarin »

Najprv som si spravil polovni listok a tak som robil doplnkove skusky. Ziadost + kolky beriem ako samozrejmost tu len ide o to ci budem musiet robit nejake dalsie skusky a ci je nejaky rozdiel v skuskach ked si robim D a ked B . Som student takze neviem ci to nebude nejaky problem predsa je to B-cko. Aj by som sa spytal na policii ale tam robi hrozna zenska ktora nevie poradit len cituje zakony a nieje ochotna poradit alebo vysvetlit. Tak ked uz budem musiet ist za nou nech mam v tom jasno.
Používateľov profilový obrázok
luke
častý prispievateľ
Príspevky: 2181
Dátum registrácie: 15 years 11 months

Príspevok od používateľa luke »

asi som sa v predoslom prispevku prestrelil, na zaklade skusky z lesnictva, ti moze byt zapocitana cast skusky, zbytok absolvovat musis, takze si pravdepodobne absolvoval cely proces k vydaniu zp.