Zbroják na perkusák

eager_rubin

Zbroják na perkusák

Príspevok od používateľa eager_rubin »

Zdravím páni, som len amatérsky nadšenec a chcel by som si zaobstarať nejaký perkusák na takú príležitostnú strelbu. Chcel som sa spýtať ako je to zo zákonom. Potrebujem na perkusák zbroják?
Používateľov profilový obrázok
Michal1
častý prispievateľ
Príspevky: 2133
Dátum registrácie: 16 years 8 months
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Michal1 »

Zbrojak potrebujes napr na perkusny revolver.
Avsak na jednoranovu predovku nepotrebujes.
eager_rubin

Príspevok od používateľa eager_rubin »

Škoda, akurát ten revover som chcel. Nič no, budem musieť jednorázovku poriešiť. Bez zbrojáku toho asi moc nevymyslím čo? To sa dá len flobertka alebo tento jednorázovy perkusák, že?
Používateľov profilový obrázok
C08R4
častý prispievateľ
Príspevky: 2140
Dátum registrácie: 15 years 9 months

Príspevok od používateľa C08R4 »

Nie, mozes mat az dvojranovy perkusak :P. Videl som aj dvojhlavnovu per. brokovnicu :lol:.
Používateľov profilový obrázok
Igrlik
častý prispievateľ
Príspevky: 3094
Dátum registrácie: 20 years 6 months

Príspevok od používateľa Igrlik »

Žiaľ nie, zákon nepustí: "Opakovacia palná zbraň skonštruovaná na princípe perkusného zámkového systému" = zbraň kategórie C.
Používateľov profilový obrázok
Kapo
častý prispievateľ
Príspevky: 1434
Dátum registrácie: 16 years 1 month

Príspevok od používateľa Kapo »

Maťo napísal: Nič no, budem musieť jednorázovku poriešiť.
No, perkusné zbrane zvädša nebývajú jednorázové, ale dajú sa opätovne nabiť. :)

A nie je to žiadna menejcenná zbraň. Ludia sa snimi vzájomne a spolahlivo zabíjali niekolko storočí. A velká zver padne na niekolko sto metrov. Takže nepodcenovať a zaobchádzať, ako z normálnou zbranou.
eager_rubin

Príspevok od používateľa eager_rubin »