Vau Igrlik, díky
Uvažujem nad týmto riešením:
ČZ-50
Mhm, asi tak nejako... jednoducho kohút nesmie mať na mieste styku so spodkom záveru žiadny zub, ale čo najoblejší rádius. Ale pozor, nemal by si sa dostať s ubratím materiálu až na biciu plochu! Tam musí zostať všetko, aby nezoslabol úder.
Ten zub kohúta mi na P22 začal robiť zospodu doslova "húsenkovú dráhu" - niekoľko vlniek za sebou, ako pri naťahovaní zakmitá a ťukne na viaceých miestach - a to už po pársto ranách (ono waltrík je iná kapitola - zväčša zinkozliatiny a podobné mäkké materiály ). Vybrúsil a zaoblil som to skôr, ako tá prvá jama nadobudla hmatateľné rozmery a ďalej sa už nič neprejavuje.
Ten zub kohúta mi na P22 začal robiť zospodu doslova "húsenkovú dráhu" - niekoľko vlniek za sebou, ako pri naťahovaní zakmitá a ťukne na viaceých miestach - a to už po pársto ranách (ono waltrík je iná kapitola - zväčša zinkozliatiny a podobné mäkké materiály ). Vybrúsil a zaoblil som to skôr, ako tá prvá jama nadobudla hmatateľné rozmery a ďalej sa už nič neprejavuje.
ved to, že je to na každej a nie každá blbne. Navyše tá priehlbina sa dotkne kobúta až v zadnej úvrati, tak neviem, či ti to môže brzdiť závez pri pohybe vzad. Skorej by to mohlo pribrzďovať záver pri návrate do prednej polohy a to by sa prejavovalo napr. nedovretím záveru a nie vrznutou nábojnicou v okienku. Tým nechcem povedať, že to nemáš upraviť. Vyskúšať treba všetko a navyše, keď zaoblíš kohút, tak sa tie rázy budú prenášať na väčšiu plocu záveru a nebude ti tam vybíjať drážku- pravdepodobne