Skúsenosti s OR PZ Bratislava III pri vydávaní ZP

eloquent_galois

Skúsenosti s OR PZ Bratislava III pri vydávaní ZP

Príspevok od používateľa eloquent_galois »

Ahojte, má tu niekto nejaku skúsenosť s policajtami na tomto oddelení?

Včera som si bola pre tlačivo žiadosti na vydanie ZP. Chcem si spraviť Ačko, ale osoba tam pracujúca ma odbila so slovami, že mi ho nedajú. Že B ano, ale A nie. Ako dôvod som jej uviedla že študujem na Akadémii PZ (5ty rok) a že som absolventkou I. stupna vysokoškolského štúdia (teda Bc.) na APZ. Môj nemenovaný spolužiak tento istý dôvod uviedol tiež, ale na inom oddelení v Bratislave a dnes už je držitelom Ačka. Ako to je možne?

PS: ak im tento dôvod na tomto oddelení nepostačuje, mám tam ešte niečo "prihodiť" ako napríklad ochrana svojho zdravia a majetku? :))) alebo? :) prosím poradte.
Používateľov profilový obrázok
aris
častý prispievateľ
Dátum registrácie: 17 years 1 month

Príspevok od používateľa aris »

ochrana zivota, zdravia a majetku nesmie chybat.
lenochod
prispievateľ
Dátum registrácie: 16 years 10 months

Príspevok od používateľa lenochod »

Studium ako dovod na A? Podivne...patri tam len ochrana zivota, zdravia a majetku. Ale tusim vidim, ze pristup sa zo strany policie k lepsiemu menit nechce...
dirty.harry
častý prispievateľ
Dátum registrácie: 15 years 8 months

Príspevok od používateľa dirty.harry »

v ramci studia nie je aspon zakladny prehlad zakona o zbraniach a strelive? ak nie, tak ho treba aspon precitat...... ani ja by som nemal iny pristup z studentovi APZ s takouto argumentaciou
djuri
častý prispievateľ
Dátum registrácie: 18 years 11 months

Príspevok od používateľa djuri »

ja som sa do BAIII prestahoval uz s Ackom ale tiez mi tam bolo povedane ze u nich A nie je vo zvyku davat
luke
častý prispievateľ
Dátum registrácie: 18 years 1 month

Príspevok od používateľa luke »

lol harry pownage!