Favorit (forman) mi zvládol bez výmeny oleja (len s dolievaním) 150.000km. (a to už mal 200.000-350.000km)nikitaxxxxx napísal: - info od kamosa - bez vymeny oleja zvladne 70.000km
Dopravne prostriedky pre SHTF
nie nežral olej. To dolievanie bolo tak raz za rok-dva, pár deci max. Ale favo už je kaput. Keď sa mi od hrdze skoro prepadla sedačka šoféra na zem , tak to som ešte zvaril, ale keď sa začalo rozpadať všetko ostatné, tak som to vzdal.
Teraz mám atmosferický benzín model motora spred 1993, samotné auto r.v.1998, pre WTSHTF snáď jedna z tých vhodnejších alternatív.
Teraz mám atmosferický benzín model motora spred 1993, samotné auto r.v.1998, pre WTSHTF snáď jedna z tých vhodnejších alternatív.
-
- častý prispievateľ
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 13 years 9 months
- Kontaktovať používateľa:
Ani mi nespomínaj. Minulý týždeň mi chceli ukradnúť moje pracovné približovadlo. Tiež šrobovákom. Akurát, čo mi rozmrdali spínačku. Tak potom udrbali len rádio. Nebol si to ty?
No, túto zimu som si užil dosť aj zo svojim wtsf vozidlom. Schválne som chcel auto z minimom elektriky a hlavne elektroniky. /Na toto je najlepší klasický diesel- prípadne TD./ A aj tak
Najprv mi klakol imobilizér. Proste ráno točíte klúčikom, a auto nenaštartuje. Akoby chýbala len nafta.
Ten som odtial vykuchal. Naštastie /dúfam, ale možno aj nie?/ blokoval len el. ventil na palive.
Potom mi v zápätí na to /asi dva dni/mzačal blbnúť centrál. Proste bol prepojený z alarmom, ktorý bol už vtedy odpojený.
A tak sa mi stalo, že auto ostalo zamknuté, a nedalo sa otvoriť ani klúčom, a ani zvnútra cuplíkom.
To som akosi urobil. Vyhodil som komplet alarm.
Teraz /asi dva týždne po tom/ sadnem do auta, otočím klúčikom, a nič. Zistil som, že baterka /nová/ je v poriadku. Akurát nejde elektrika do spínačky. A podla schémy je všetko v poriadku. Aj všetky poistky. Naznačuje to k tomu, že buď dáke mrtvé relé, alebo mrtvý káblik, niekde.
Tak teraz idem rozpliesť komplet zväzok, a pekne všetko nepotrebné vycvakať, vyhodiť, kontakty ošetriť, a upraviť elektriku tak, aby to už potom fungovalo až do konca,.....hoc ktorého .
No, túto zimu som si užil dosť aj zo svojim wtsf vozidlom. Schválne som chcel auto z minimom elektriky a hlavne elektroniky. /Na toto je najlepší klasický diesel- prípadne TD./ A aj tak
Najprv mi klakol imobilizér. Proste ráno točíte klúčikom, a auto nenaštartuje. Akoby chýbala len nafta.
Ten som odtial vykuchal. Naštastie /dúfam, ale možno aj nie?/ blokoval len el. ventil na palive.
Potom mi v zápätí na to /asi dva dni/mzačal blbnúť centrál. Proste bol prepojený z alarmom, ktorý bol už vtedy odpojený.
A tak sa mi stalo, že auto ostalo zamknuté, a nedalo sa otvoriť ani klúčom, a ani zvnútra cuplíkom.
To som akosi urobil. Vyhodil som komplet alarm.
Teraz /asi dva týždne po tom/ sadnem do auta, otočím klúčikom, a nič. Zistil som, že baterka /nová/ je v poriadku. Akurát nejde elektrika do spínačky. A podla schémy je všetko v poriadku. Aj všetky poistky. Naznačuje to k tomu, že buď dáke mrtvé relé, alebo mrtvý káblik, niekde.
Tak teraz idem rozpliesť komplet zväzok, a pekne všetko nepotrebné vycvakať, vyhodiť, kontakty ošetriť, a upraviť elektriku tak, aby to už potom fungovalo až do konca,.....hoc ktorého .
článok HN : Milión najazdených kilometrov? Zabudnite na drahé autá
Kód: Vybrať všetko
http://style.hnonline.sk/auto/c1-60270590-milion-najazdenych-kilometrov-zabudnite-na-drahe-auta