Kynológia v SBS

vigorous_lewin

Kynológia v SBS

Príspevok od používateľa vigorous_lewin »

Potrebujem poradit,som studentkou VS a dostala som temu na seminar -Vyuzitie kynologie v SBS - presla som zakon o SBS a neviem najst nic blizsie a hlavne konkretnejsie -ake su podmienky pre pouzitie psov v SBS, ci psi (aj ludia ) musia mat niejake skusky atd. Nasla som len stranky tych co cvicia psov aj pre potreby SBS. Viete mi pomoct? Dakujem za kazdu info
inspiring_panini

Príspevok od používateľa inspiring_panini »

Osobne by som hľadal analógiu v zákone o policajnom zbore, §50 tam služobného psa definuje ako donucovací prostriedok a v §53 sú možnosti jeho použitia. Ak zákon o SBS nepozná donucovacie prostriedky, tak tipujem, že pes bude jednoducho zbraň v zmysle - čokoľvek čo činí útok dôraznejším.
Používateľov profilový obrázok
71Jany71
častý prispievateľ
Príspevky: 1139
Dátum registrácie: 13 years 6 months

Príspevok od používateľa 71Jany71 »

Zákon o SBS nepozná donucovacie prostriedky, no pozná ,, vecné bezpečnostné prostriedky"
Psov máme v práci evidovaných ako služobných psov, no nemajú žiaden špeciálny výcvik. Len taký..... medzi nami dievčatami.. :lol: :lol: :lol:
Používateľov profilový obrázok
mab
prispievateľ
Príspevky: 454
Dátum registrácie: 13 years 11 months

Príspevok od používateľa mab »

kynologia v SBS..
psy sa vyuzivaju pri strazeni objektov, nocne obchodzky, na roznych akciach je psovod vacsinou v zalohe (my sme to tak robili), na vyjazdoch PCO/SRP sme tiez v aute mali psa

co sa tyka vycviku..
v SBS kde som pracoval bol chlapik ktory bol aj predsedom miestneho kynologickeho klubu. robil nakupy a vycvik psov pre celu firmu, aj na kseft (kupil stena, vycvicil a predal). psy mali vycvik na zakladne povely, poslusnost, hryzenie na rukav z voditka a na volno. cvicilo sa aj vyhladavanie schovanych figurantov.

v inej SBS si zaplatili cloveka, (byv. kolegu) ktory im vybral psa a chodil ho mesiac cvicit, a potom obcas precvicit na rukav.