Použitie plynovky trestné ?
-
eager_hodgkin
Použitie plynovky trestné ?
Zdravím som študent z Trnavy , z kamošmi chodievam cez víkendy von a často sa stáva že sa vracáme neskoršie domov. A pár razy do nás skákali magori ktorý maju miesto mozgu hovno . Zatial to skončilo vždy pri provokovaní ale čo keby ? Moj príbuzný vlastní plynovku ale nechcel som si ju brat pretože mam 16 a viem že ich predávajú až od 18 rokov . Preto sa chcem spýtat či je trestné použitie plynovej pištole na obranu ked nemam 18 . Za odpoved predom dakujem .
- Michal1
- častý prispievateľ
- Dátum registrácie: 18 years 10 months
- Kontaktovať používateľa:
Otazku polozim inak.
Kua co robis ako 16 rocny na diskoteke
Ja som vtedy este lepil modely lietadiel a trenoval JUDO.
Potom ako 17 - 18 rocny som sa nebal ist na diskoteku.
Kua teraz je ina doba, taka tvrdsia.
Plynovku nechaj na pokoji, zozen si peprak alebo slzak a ked bude najhorsie striekaj a utekaj.
Vo filmoch sa to robi inak, ale nie kazdy je Chuck Noris.
Kua co robis ako 16 rocny na diskoteke
Ja som vtedy este lepil modely lietadiel a trenoval JUDO.
Potom ako 17 - 18 rocny som sa nebal ist na diskoteku.
Kua teraz je ina doba, taka tvrdsia.
Plynovku nechaj na pokoji, zozen si peprak alebo slzak a ked bude najhorsie striekaj a utekaj.
Vo filmoch sa to robi inak, ale nie kazdy je Chuck Noris.
-
eager_hodgkin
Myslel som si že to tak najskor bude z nosením plynovky . Tak diky za potvrdenie čo sa týka toho chodenia na diskotéky si myslím že ked chce sa nejaký blbec robit problémy je mu jedno či mám o dva roky menej alebo viac
. Nad plynovkou som uvažoval skor kvôli jej odstrašujucemu efektu než praktickému využitiu to fakt lepši a lacnejši
ten kaser
-
inspiring_tharp